DNA IZ SVEMIRA ??

08 Stu 2011

dna_svemir

Konačan dokaz: DNK je stigao iz svemira!

Tim znanstvenika koje financira NASA otkrio je, kako tvrde, konačan dokaz da je DNK stigao iz svemira.

Ljetos su proučavali meteorite i led s Antarktike i pronašli dokaze da su ti meteoriti nosili građevne blokove DNK molekule, koja u sebi nosi genetske instrukcije nužne za razvoj života. Kako meteoriti dolaze iz svemira, njihov zaključak bio je logičan - i život je vjerojatno došao iz svemira.

'Po prvi put imamo tri različita dokaza koji nam zajedno govore kako su građevni blokovi DNK zapravo potekli iz svemira', rekao je dr. Michael Callahan iz NASA-inog Goddard Space Flight centra, a prenosi Daily Galaxy. Njegov tim pronašao je guanin i adenin, odnosno nukleobaze DNK, isto kao i hipoksantin i ksantin.

DNK sliči spiralnim ljestvama, a adenin i guanin čine prečke tih ljestvi i spajaju dva potonja elementa. Zajedno su dio koda koji stanicama govori koje proteine da proizvode. Isto tako, znanstvenici su u meteoritima s Antarktika pronašli po prvi put ai tragove tri molekule povezane s nukleobazama: purin, 2,6-diaminopurin i 6,8-diamonipurin. Posljednja dvije od tri navedene molekule gotovo nikad ne nastaju prirodnim procesima na Zemlji.

To je ujedno i prvi dokaz kojeg Callahan predstavljaju studiji objavljenoj u žurnalu Proceedings of the national Academy Sciences. 'Ako se asteroidi ponašaju kao kemijske 'tvornice', proizvodeći probiotički materijal, možete onda očekivati i da će proizvoditi mnogo varijanti nukleobaza, ne samo onih koji se dobivaju u biološkim procesima, zbog raznolikih sastojaka i uvjeta koji postoje na svakom od asteroida', pojasnio je Callahan.

Drugi dokaz tim znanstvenika pronašao je analizirajući uzorak leda težine osam kilograma s Antarktičkog područja na kojem su pronašli i meteorite. Količina nukleobaza pronađenih u ledu znatno je manja od onih pronađenih u meteoritima s istog područja. Dovoljan dokaz da se može pretpostaviti kako su građevni blokovi DNK ipak došli iz svemira.

I konačno, treći dokaz znanstvenici su dobili u laboratoriju, odnosno nakon što su identične nukleobaze razvili u laboratorijskim, a ne biološkim uvjetima, odnosno nebiološkom reakcijom. 'U laboratoriju, identične molekule nukleobaza i nukleobaznih analoga proizvedene su u nebiološkoj kemijskoj reakciji u kojoj su korišteni vodikov cijanid, amonijak i voda. To daje pretpostavku za mogući mehanizam unutar asteroida kojim se sintetiziraju te molekule i podupire pretpostavku da su izvanzemaljskog porijekla', zaključio je Callahan.

Autor