Petak 19 Travanj 2024

POVRATAK NA SVIJETU SCIENCE POČETNA STRANICA

20 Tra 2009

Nešto iza vidljivog svemira otkrivena?
Courtesy NASA Goddard Space Flight Center
Svijet znanosti i osoblje
svemir, iza, vidljivog, svemiraNaučnici su neočekivani gibanje mjereno u dalekoj grozdova galaksija-eventualno prouzročio je, kažu, po gravitational pull nečega izvan vidljivog svemira. "Mi nikada ne očekuje da će pronaći nešto ovako", rekao je voditelj istraživača Alexander Kashlinsky's iz NASA Goddard Space Flight Center u zeleni, Md.

Galaksiju Klasterski 1E 0657-56 (poznat i kao Bullet Cluster) leži na svjetlo 3,8 milijardi godina daleko. To je jedan od stotine, koje se pojavljuju se izvodi zajedno sa zagonetnim kozmički toka, astrophysicists reći. (Credit: NASA / STScI / Magellan / D. Clowe et al.)
Mi možemo vidjeti samo one oblasti u svemir dovoljno blizu da se njihova svjetla moglo doći vrijeme našeg postojanja u univerzumu. Što se nalazi ta granica prošlosti

, ako ništa, danas je nejasno.

Kashlinksy i kolege predlažemo što je vučenje na misteriozno kreće klasteri galaksija može ležati izvan vidljivog svemira.

The klasteri, međutim, leže mnogo bliže nama nego onih vidljivih granica. Dakle, nije sigurno da otajstvo attractor koja se nalazi izvan zone. Međutim, da je "vrlo moguć", istraživači napisao, jer u suprotnom misleći snage malo vjerojatnom zaključak da je pošten komad u svemir, naš prostor je netipičan.

Izvješće o nalazima se pojaviti ovaj tjedan u elektroničko izdanje Astrophysical Journal Letters.

"The show klastere mali, ali mjerljive brzina koja je neovisan u svemiru's ekspanziju", rekao je Kashlinsky.

Rezultati se temelje na podacima iz NASA satelita, u Wilkinson Mikrovalna anizotropija stijena provjeru. Uređaj preuzima mjerenja od suptilan sjaj zračenja prožimajući svemir, kozmički mikrovalne pozadine. To je vjerovao da se ostatak svjetlost od Big Bang, svojevrsno eksplozije koja je dala rođenja do našeg svemira.

Topla, zrači plina u galaksiju klasterski rasipa ovu pozadinsku svjetlost, astronomi reći. The raspršenje može izmjeriti za otkrivanje svakog pojedinca klasterski's kretanje, iako je signal vrlo slab, što je mjerenje teško osloboditi i iz drugih efekata.

Kashlinsky teamed up s drugima da bi se identificirale 700 klasterima koji mogu biti korišteni za otkrivanje efekta. Godine astronomi detektirali bulk klasterski prijedloga od gotovo dva milijuna milja na sat, prema 20-stupanjska patch nebeskih konstelacija između of Centaurus i Vela. Njihovo kretanje je da se stalnim da barem oko jedne desetine do ruba vidljivog svemira.

Vrući plin se kreće u klastere galaksija (bijele točke) pomiče temperaturu kozmički mikrotalasi. Stotine daleka klastere Čini se da se kreće na jedan krpa neba (ljubičasta zona), astrophysicists reći. Cred-it: NA-SA/WMAP/A. Kash-LIN-sky et al.)
Kashlinsky pozive ovog kolektivnog pokrenulo "tamna toka", u analogiji s više upoznat kozmološka otajstava: tamne energije i tamne materije. "The distribution of tvar u promatranom svemiru ne može račun za ovaj pokretu," rekao je.

Pronalaženje suprotnosti konvencionalne teorije koje opisuju takve prijedloge kako opada na sve veće udaljenosti: velikih prijedloge treba da ne pokazuju određeni smjer u odnosu na pozadinu.

Ali teorija se zove inflacija nudi rješenje, rekao je fizičar. Inflacija je kratak hiper-ekspanziji koja bi se dogodila odmah nakon Big Bang. Rezultat bi bio da smo mogli vidjeti samo malo u svemir, jer koliko daleko i brzo različitim dijelovima svemira praskava daleko jedni od drugih ranih dana.

Podaci objavljeni u 2006 podrzzao inflacije ideja, Kashlinsky said. Novim nalazima "svibanj nam način da istraži stanje u svemir prije nego se dogodila inflacija."

Sljedeći korak je istražiteljima rekao, je da se izoštriti i mjerenja. "Mi trebamo više točnih računovodstvenih kako milijuna veleučilište plin u ovim klasteri galaksija se distribuira", rekao je Fernando Atrio-Barandela Sveučilišta u Salamanca, Španjolska, jedan od istraživača. "We're montažu još veće i dublje katalog RTG klasteri", dodao je drugi, University of Hawaii's Harald Ebeling.

što, se, nalazi, iza, vidljivog, svemira