Petak 29 Ožujak 2024

Nova saznanja

Poznati fizičar o teleportaciji, kolonizaciji planeta ...

12 Ožu 2014

michiokakuPOZNATI fizičar-teoretičar Michio Kaku nedavno je na Redditu odgovarao na pitanja korisnika i tom prilikom osvrnuo se na mnoge teme iz područja kozmologije, futurologije, fizike i znanosti.

Ovo su neka od njegovih razmišljanja:

O nadolazećim otkrićima

"Putovanje kroz vrijeme i teleportacija malo će pričekati. Ovladavanje ovih tehnologijama mogli bi potrajati stoljećima. U nadolazećim desetljećima razumjet ćemo tamnu materiju, pronaći planete pogodne za život i možda imati mozak 2.0, našu svijest na disku koja će preživjeti i kada mi umremo."

"20. stoljeće bilo je stoljeće fizike, kompjutera, lasera, TV-a, GPS-a, interneta... Fizika je omogućila neka otkrića u biologiji, zbog čega mislim kako će 21. stoljeće biti stoljeće fizike i biologije. Budućnost donosi nanotehnologiju, umjetnu inteligenciju, bio-tehnologiju i kvantnu fiziku."

O kolonizaciji drugih planeta

“Slažem se s Carlom Saganom oko toga da bi trebali postati vrsta koja nastanjuje dva planeta. Život je previše dragocjen da bi se odvijao samo na jednoj planeti. Ali mislim da moramo istražiti načine kako da smanjimo troškove letova u svemir. Umjesto skupih raketa nosača trebalo bi razmisliti o raketama laserski pogon ili svemirskim liftovima. Do tada će troškovi istraživanja svemira ograničavati naše mogućnosti da istražujemo svemir.

O nastanku svemira

“Prema modernom shvaćanju vrijeme nije počelo velikim praskom i multi-svemir postojao je prije njega. Prema teoriji inflacije i teoriji struna svemir je postojao pije našeg velikog praska i oni su se događali čitavo vrijeme. Svemir se formira kada se mjehurići sudare ili razbiju na manje mjehuriće.”

izvor: index.hr

Danijel Folnegović
Owner
Danijel Folnegović je oduvijek bio zainteresiran za sve što ima veze s paranormalnim. Zarazio se time tamo davne 1993. gledajući prvu epizodu serije Dosije X. Voli pisati o bilo ćemu zanimljivom od NLO-a, vanzemaljaca, teorija urote, teorije o drevnim vanzemaljcima i nerješenim misterijama. Također, ima strast prema SF serijama i filmovima, ali i nogometu. Pokretač je ove stranice i brine o njenom neometanom radu. Povremeno se pojavljuje kao gost u nekim TV i radio emisijama.